Müşteri Memnuniyeti
B/S/H Müşteri Memnuniyeti Politikası BSH Servis, Bosch, Siemens, Gaggenau ve Profilo markalı Ev Aletlerine yönelik satış öncesi ve sonrasında keşif, montaj, bakım/onarım, ek garanti ve aksesuar satış hizmetlerini sunmaktadır. Müşterilerimizin güvenini kazanmaya verdiği önemin yanısıra Müşteri Değer Yönetimi Direktörlüğü birimimiz tarafından Türk Standartları Enstitüsü’ nden aldığımız ISO 10002 Şikayet Yönetimi ve Müşteri Memnuniyeti Standardı kapsamında hareket etmekte; başta yasal mevzuatlar ve şirket kurallarına uygun; şeffaflık, güvenlilik, objektiflik, müşteri odaklılık ve gizlilik olmak üzere tüm prensiplere uygun çözüm yolları arayarak şikayetlerin değerlendirildiği; süreciyle ilgili müşterilerimizin bilgi edinebildiği, müşteri odaklı bir anlayış ile mükemmel müşteri deneyimini yaşatmayı hedeflemekteyiz. Bu hedef doğrultusunda müşterilerimizden gelen geribildirimleri çok değerli fırsatlar olarak görüp iş süreçlerimizde sürekli iyileştirme amaçlamakta; şikayetleri etkili ve verimli bir biçimde ele almayı, müşterilerimize çözüm önerisi ya da bilgilendirme sunarak sonuçlandırmayı taahhüt ederiz.

Müşterilerimiz Bosch, Siemens, Profilo ve Gaggenau marka tüm ev aletleri ya da hizmetlerimizle ilgili aşağıdaki kanallardan bizlere şikayet, talep ve önerilerini kolay ve hızlı biçimde iletebilmektedirler:

Bosch: 444 63 33
www.bosch-home.com

Siemens: 444 66 88
www.siemens-home.com

Gaggenau: 444 55 33
www.gaggenau.com

Profilo: 444 77 66
www.profilo.com

http://www.bsh-group.com.tr/iletisim adresi aracılığı ile e-posta, telefon ya da faks aracılığı ile.

Şikayetinin tarafımıza ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisinin verildiği müşterilerimize, talebiyle ilgili 24 saat içerisinde yetkilimiz tarafından dönüş yapılır. Yetkilimiz müşterimiz ile talebi hakkında detaylı görüşme yapmasının ardından konuyla ilgili araştırmalarını yapması sonrası alınacak aksiyonları müşterimizle birlikte belirler. İlgili süreç tamamlandığında çözüm yöntemiyle ilgili karar, detaylı bilgilendirme ya da belirlenmiş telafi yöntemi müşterimize yetkilimiz tarafından iletilir. Bu süreç sonundaki tüm bilgi, görüşme ve belgeler sistemde kayıt altında tutulmaktadır.