Bosch, Siemens, Profilo ve Gaggenau markalarıyla Türk beyaz eşya sektörünün lider şirketlerinden BSH Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret A.Ş., kurumsal iletişim faaliyetlerini yönetmek üzere iletişim alanında deneyimli bir isim olan Burçin Girit’i bünyesine kattı.

Daha önce Intel, Accenture, Avea gibi dünyanın ve Türkiye’nin lider ve dinamik şirketlerinin iletişiminden sorumlu olan Burçin Girit, deneyimini dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve enerji verimliliğindeki inovasyon lideri BSH için aktive edecek…

Dünya ev aletleri pazarının gelişimi ve geleceğini şekillendirmede önemli rol oynayan BSH’nin yeni Kurumsal İletişim Müdürü Burçin Girit, 1993 yılında Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nden, 1995’te ise Emerson College İşletme ve İletişim Yüksek Lisans programından mezun oldu.

Burçin Girit, Intel’de Türkiye ve Ortadoğu’dan sorumlu Halkla İlişkiler Müdürü, Accenture’da Pazarlama İletişim Direktörü ve AVEA’da Basın ve Sponsorluk Müdürü olarak görev yaptı. Girit, stratejik ve kurumsal iletişim, stratejik planlama, PR stratejileri oluşturma, basın ilişkileri yönetimi ve ürün/hizmet lansmanları organize etme konularında önemli sorumluluklar üstlendi.

Evli ve iki çocuk annesi olan Burçin Girit, farklı sektörlerde sahip olduğu 15 yıllık PR ve kurumsal iletişim deneyimini bundan böyle, inovasyon ve sürdürülebilir gelişimi teknoloji ile buluşturan BSH için aktive edecek.

<<Geri