Bosch, Siemens, Profilo ve Gaggenau markalarını Türk tüketicisiyle buluşturan BSH Ev Aletleri, dünyamızın geleceğine sahip çıkmak ve küresel iklim değişikliğine dikkat çekmek amacıyla “Dünya Saati” uygulamasına destek oluyor.

WWF’in daha yaşanabilir dünya için küresel ısınmanın altını çizdiği “Dünya Saati” kampanyası kapsamında BSH, 31 Mart günü saat 20:30 – 21:30 saatleri arasında merkez binasında ışıklarını söndürecek. Projeye daha fazla katkı sağlamak amacıyla da yaklaşık 4.900 çalışanı ve 3.000’den fazla bayiden oluşan paydaşlarını da destek vermek için teşvik edecek.

İnovasyon ve enerji verimliliğinde beyaz eşya sektörünün lider şirketi BSH Ev Aletleri, ev aletleri kullanıcılarının akıllı çözümlerden yararlanarak doğal dengeyi korumalarına yardımcı olacak çözümler geliştirirken, WWF’in hayata geçirdiği “Dünya Saati” projesine de destek vererek küresel ısınmaya karşı duyarlılığının altını çiziyor.

BSH Ev Aletleri A.Ş. CEO’su Norbert Klein konuyla ilgili olarak “ İklim değişikliği ve her geçen gün artan kaynak sıkıntısı nedeniyle teknoloji üreticilerine büyük sorumluluk düşüyor. Evlerde sarf edilen elektriğin %65’inin ev aletleri kaynaklı olması nedeniyle, enerji tasarrufu ve doğal kaynakların korunması BSH için öncelik oluşturuyor. Bu doğrultuda yürüttüğümüz çalışmalarımızla son 15 yılda, enerji sarfiyatı buzdolaplarında %73, çamaşır makinelerinde %38; bulaşık makinelerinde %50, fırınlarda %43, kurutucularda ise %62 oranında azaldı. Ayrıca çamaşır makinelerinde %29 ve bulaşık makinelerinde %63’e varan oranda su tasarrufu sağladık. Bir yandan dünyamızın geleceği için tüm bu çalışmalarımızla değer yaratırken, diğer yandan tüm markalarımız ile birlikte yürüttüğümüz faaliyetlerimizle de çevresel konularda tüketicilerimizi bilinçlendirme çalışmalarımıza devam ediyoruz. BSH olarak , çevresel anlamda sosyal sorumluluk bilinci kazandırmaya yönelik önemli projelerde yer alıyoruz. Bu kapsamda WWF tarafından düzenlenen Dünya Saati kampanyasında bu yıl da destek veriyor olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Dünyanın dört bir yanından birey ve kurumları tek bir amaç etrafına toplayan bu kampanyanın geleceğimiz için giderek daha da büyüyen bir toplumsal hareket olduğuna inanıyor ve tüm tüketicilerimizi de kampanyaya destek olmaya davet ediyoruz” dedi.

<<Geri