Marka Portföyü

BSH’nin temel başarısı, farklı hedef gruplarına hitap eden 14 farklı markadan oluşan, güçlü ve açıkça tanımlanmış portföyünde yatmaktadır. Marka, global rekabet şartlarında işletmeye en çok değer yaratan, tüketicide ise güven oluşturan ve yol gösteren en önemli unsurdur.

BSH markalarının algısının güçlendirilmesi ve doğru konumlandırılması için müşterilerinin, bayilerinin, tedarikçilerinin ve çalışanlarının markanın karakteristik değerleri ve özellikleri hakkında ortak bir fikre sahip olması esastır.

BSH, Türkiye’de dört markasıyla yer alır: ana markaları Bosch ve Siemens, özel markalarından Gaggenau ve yerel markası Profilo ile faaliyet göstermektedir. Marka özü, markanın kişiliğinin benzersizliğini ve karşılaştırılamaz gücünü özetler. Aynı zamanda tüketicilerin markalardan sağlayabileceği faydaları ortaya koyar.

BSH’nin başarı ilkelerinin başında güçlü marka stratejisi, marka portföyü ve hizmet verdiği hedef kitleleri içerisindeki güçlü konumu gelir. Uluslararası pazarlarda yarışabilmek, güvenilir markalara sahip olmakla mümkündür.